Сайт вчителя математики Новопарафіївського НВК Троцької Наталії Володимирівни

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Автопортрет (твір - ессе)
2015-12-09, 12:11 PM

«Я –педагог і особистість»

 Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня,

 він — досконалий учитель.

Л. М. Толстой

        Я переконана, що щаслива людина обов`язково займається в житті улюбленою  справою. Основою щастя,  як вважав Г. Сковорода, є «сродна праця», тобто та, до якої людина має природний нахил. Від природи маю хист до математики. Удосконалюючись сама, бажаю поділитися  знаннями з оточуючими, тому я  –  вчитель. Для мене бути учителем – це  жити, бути привабливою, харизматичною особистістю, в якій відчувається сила волі й душа.    Моїми першими учителями були учні, які дали мені шанс, можливість повірити у себе. Вони вчили умінню слухати себе і розуміти інших. Пізніше я зрозуміла: учитель – вічний учень (поки навчаюсь – я жива, як учитель, цікава, як людина). Інтерес до долі дитини – крок до взаєморозуміння. Радіючи малому – осягала велике. Сократ порівнював учителя з краплиною дощу. Дійсно, як дощ відкриває потенціал кожного зерна, так і моя мета, як педагога – виявляти обдарованість кожного учня. Немає на світі не талановитих дітей, є глухі й сліпі дорослі, які не вірять, або бояться вірити в те, що їхня дитина – особистість. Тому вирішила на уроках математики  «боротися» за кожну іскру  дитини, обравши педагогічну проблему: «Інтерактивні методи навчання на уроках математики». Мета моєї роботи – створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості. Намагаючись зберегти духовні цінності дитини, спираючись на унікальність і неповторність кожного учня, завжди допомагаю й підтримую у навчанні. На уроках використовую інноваційні форми роботи та технології:  інтерактивні,  ігрові, інформаційно-комп'ютерні, індивідуальні та групові. Ціную  не  лише  якісно  виконану  роботу  обдарованого  учня,  а  і  вдачу  слабших  дітей,  котрі  старанно  працювали. 

       Моє педагогічне кредо: «Справжній педагог  повинен любити  те, чому навчає, і любити тих, кого навчає». Для себе я сформулювала такі педагогічні заповіді, яких намагаюся дотримуватись у своїй роботі:.

1.     Кожна дитина – творча, неповторна особистість. Шануй цю  особистість.  

2.      Будь справедливим, послідовним та великодушним у вихованні. Адже ти теж не є вершиною досконалості.

          3. Будь прикладом для дитини, люби життя.   Коли дитина бачить перед собою розумного, успішного, оптимістичного  вчителя, то це запорука успіху у процесі навчання і виховання.

Коли мене питають, чому я залишаюсь у цьому божевільному місці під назвою Школа, я не знаю що відповісти. Ця людина не зрозуміє мене, адже вона не бачила цих допитливих очей, не чула у тиші, працюючого класу переможного вигуку: «Я зрозумів!», «У мене вийшло!»… А мені пощастило – я бачу і чую це кожен раз і тому я – педагог!

Категорія: Мої файли | Додав: Натали
Переглядів: 3094 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2025
    uCoz